واحد طراحی

Prosse

یکی از موفق ترین روشهای تبلیغات و اطلاع رسانی بیان تصویری است . امروزه بیان تصویری فراتر از یک عمل هنری صرف است. بیان تصویری، با تکیه بر دانش فنی ابزاری کارآمد در دست مشاوران تبلیغاتی است و دنیای جدیدی را به شرکتها، تولید کنندگان و … عرضه کرده است. کانون آگهی و تبلیغات فام با در نظر گرفتن کلیه اصول فنی و هنری، همراه با استفاده از امکانات سخت افزاری روز دنیا و بهره گیری از بیان تصویری قدم در عرصه فعالیت تبلیغاتی نهاده است.

یکی از نقاط قوت کانون تبلیغاتی فام بخش طراحی شرکت می باشد که با جمع آوری گرافیست های حرفه ای و خلاق همواره توانسته است با ارائه طرح های بدیع، زیبا و رعایت استاندارد های طراحی روز دنیا در زمینه طراحی گرافیک و تبلیغات نهایت رضایت مشتری را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است این بخش تعامل گسترده ای با هریک از بخشهای دیگر شرکت داشته بطوریکه یکی از نکات بارز خروجی های بخشهای دیگر ( از جمله طراحی پورتال، وب سایت و CD مولتی مدیا ) طراحی های زیبا و چشمگیر می باشد.

خدمات ما در زمینه طراحی گرافیک و تبلیغات عبارتند از :

    طراحی لو گو و آرم و علائم تجاری
    ارائه کلیه خدمات طراحی گرافیک و چاپ
    طراحی کاتالوگ، بروشور، پوستر، پلات و بیل بورد های شهری
    طراحی بسته كامل اوراق اداری ( كارت ویزیت، سربرگ، پاكت، پاكت نامه، كاغذ یادداشت )
    استندها و ابزارهای تبلیغاتی و نمایشگاهی
    طراحی و اجرای انواع بسته بندی محصولات
    خدمات چاپ شامل تهیه فیلم و زینک،چاپ افست، سیلک، دیجیتال و پلات در كلیه ابعاد
    طراحی پکیج های تبلیغاتی بر اساس استانداردهای روز دنیا و مطابق با میزان سرمایه گذاری شرکت ها .
    طراحی و صفحه آرائی مجلات داخلی و خارجی.
    طراحی آرم ، لوگو و ست اداری شرکت ها.
    عکاسی صنعتی تبلیغاتی حرفه ای ویژه کاتالوگ به صورت رایگان از محل کارگاه یا کارخانه ومحصولات شما
    طراحی . رایت و چاپ سی دی کاتالوگ (مولتی مدیا) باپاکت چاپ شده

طرح‌های گرافیکی خلاق، جذاب و گویا نقش مهمی در ایجاد و انتقال معنا و مفهوم به مخاطب هدف دارند. از اینرو بخش جدایی‌ناپذیری از پروژه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی و ارتباطی محسوب می‌شوند. یک طرح گرافیکی موثر از ویژگی‌های کلیدی زیر برخوردار است:
● قابلیت درک و تفسیر: مخاطب به‌محض مواجهه با آن، آن‌را به‌درستی درک کرده و تفسیر می‌کند.
● زیبایی: مخاطب به‌دلیل زیبایی بصری نهفته در طرح گرافیکی جذب آن شده و آن‌را به یاد می‌سپرد.
● قابلیت توسعه: طرح‌های گرافیکی خوب توسط انواع رسانه‌های چاپی و چندرسانه‌ای قابل اجرا و اکران هستند.
● خلاقیت: تبدیل ایده‌ی مفهومی به طرح گرافیکی جذاب، فرایندی خلاقانه است. طی این فرایند تلاش می‌شود با به‌کارگیری اصول روانشناسی رنگ‌ها، تئوری عمومی ادراک و عناصر بصری جذاب و گویا مفهوم ارتباطی تبدیل به پیامی موثر شود.

  • کالانما یا کاتالوگ کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود.
    در این راهنما بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می‌شود (بر عکس بروشور که بیشتر به جزئیات و اطلاعات فنی و نحوه استفاده می‌پردازد)
    درست است که اکنون عصر الکترونیکی است، اما قابل لمس بودن کاتالوگ و بروشور تاثیر ویژه ای در ارتباط با مشتریان شما دارد.
    تولید یک محصول عالی یا ارائه خدمات بی نظیر از یک طرف و معرفی شرکت تولید کننده، طیف محصولات، تاریخچه و توضیحات بیشتر در مورد کالا یا خدمات از طرف دیگر ، دست به دست هم می دهند تا فروش انجام شده و تجارت شما گسترش یابد. این اطلاعات در بروشور یا کاتالوگ های شما که از طریق یا در نمایشگاه ها، دیدار ها بدست مشتریان شما می رسند، گنجانده می شوند و در چرخه فروش شما تاثیر مستقیمی دارند.
    چنانچه قصد ارائه اطلاعاتی مکتوب یا مصور را دارید، استفاده از انواع کاتالوگ بهترین ابزار است - کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است. طراحی کاتالوگ نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و قوانین طراحی کاتالوگ ندارد. کاتالوگها دارای انواع گسترده ای از شکل ها و فرم ها هستند.
    ساده ترین فرم آن، یک برگه یک روست. شکل های مفصل تر کاتالوگها نیز دارای جلد و تعداد صفحات زیاد است. همین طور انواع دیگری از کاتالوگها هستند که دارای تاهای پیچیده ای هستند و همگی در یک قالب جا می گیرند و هدف واحد آن ها معرفی محصولات، تاریخچه، دوره های آموزشی و رساندن اطلاعاتی از این دست است. اما نکته ای که اکثرا به آن توجه نمی کنند، تفاوت بین کاتالوگ است – کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است.. حال با توجه به نکته فوق، طراحی کاتالوگ نیز باید نسبت به هدف کاتالوگ صورت پذیرد تا علاوه بر انتقال آسان موضوع زیبایی خاص خود را نیز حفظ کند .
    کاتالوگها وسیله ای صرفا برای تبلیغات و معرفی هستند که جنبه زیبا شناختی یا به اصطلاح همان طراحی کاتالوگ ، مهمترین اصل به شمار می رود. اطلاعاتی که در یک کاتالوگ قرار داده می شود حتی الامکان باید اطلاعاتی فشرده شده و کلی و یا به بیانی دیگر چکیده ای از کل اطلاعات باشد که بتواند یک یا چند محصول، شرکت یا کسب و کار را به بهترین شکل ممکن معرفی کند. کاتالوگها می توانند در تعداد صفحات گوناگون و در شکل مختلف طراحی و چاپ شوند ولی نکته ای که باید در طراحی کاتالوگها مورد توجه قرار گیرد، حمل و استفاده آسان کاتالوگها می باشد. طرح های ابتکاری و منحصر به فرد و چاپ با کیفیت بالا و دقیق واحد طراحی ، تبلیغات و چاپ گروه نیک گرافیک همواره توانسته بهترین نتیجه را در طراحی کاتالوگ ها و بروشورهای مشتریان به ارمغان بیاورد.
  • بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.
    یکی از روشهای بسیا موثر و کارآمد در خصوص معرفی محصولات و خدمات به مشتریان، ارائه کاتالوگ و بروشور است. طراحی کاتالوگ تاثیر گذار و گویا از مولفه هایی است که می تواند احتمال انتخاب شما توسط مشتری را افزایش می دهد. گروه ناربن گرافیک با ارائه خدمات ویژه در زمینه طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور ( تک برگ، لتی و دفترچه ای ) و نیز طراحی و چاپ فولدر یا کاور کاتالوگ آماده خدمات رسانی به شرکتها، موسسات و سازمانهای محترم می باشد.
    طراحی و چاپ بروشور بیان گر کسب و کار شما است . برای بازاریابی یک سرویس یا محصول خود با استفاده از بروشور می توانید توضیح آنچه شما ارائه می دهید را نشان دهید ، طراحی و چاپ بروشور ، زیبا باعث جذب مشتری و در نتیجه باعث افزایش فروش شما می شود.
    یک بروشور یا کاتالوگ می تواند بهترین دوست شرکت شما باشد.می تواند باعث افزایش مشتریان و فروش کالا و خدمات شما باشد و یا تمام داستان را به تنهایی بیان کند.اگر بخواهیم شفاف تر بگوییم یکی از مهمترین کاربرد های بروشور جلب توجه است!برشور ممکن است که بر روی یکی از ویژگیهای شرکت شما متمرکز شود و یا ممکن است که دیدی کلی یا اطلاعاتی افزون به یک مشتری که از شرکت شما آگاه است بدهد.
    دو کاربرد مهم طراحی یک بروشور که باید انگیخته شود عبارتند از :
     
        یک فراخوانی برای عمل کردن بوسیله ی یک مشتری باشد
        در مشتری درخواست های بیشتری ایجاد کند ،در یک حس،آزار دهد که سینی با یک پیش غذا از اینکه حتی چیزهای بهتری برای آمدن هست
    برای رسیدن به این پایان ها ، یک بروشور باید حرفه ای باشد،که مشتری شما کسب و کار شما را جدی خواهد گرفت.و، این باید تقویت کند پیام بازاریابی شما را بصورتی تاثیرگذار.همراه همه ی این عامل ها،در اندیشه،ما می توانیم یک بروشور طراحی کنیم که به همه این ایده ها دست یابیم،به سرعت و کم هزینه.
    بروشور آنلاین یا ای بروشور:
    این روزها کسب و کارهای بیشتری جایگاه مجازی خود را در اینترنت پیدا می کنند،و بازارشان را گسترش می دهند.به هر حال،به خاطر معمول گشتن استفاده از ادوب اکروبات،یک بروشور می تواند فقط بر مشتریان شما تاثیر بگذارد،به همراه این،هر بروشوری را که ما طراحی می کنیم،تبدیل به یک سند پی دی اف می شود که شما می توانید بر روی وب سایت خود قرار داده یا ایمیل نمایید به مشتریان بالقوه خود.به علاوه ،ما می توانیم هرگونه برشور موجود شما را به یک بروشور الکترونیکی تبدیل کنیم.این می دهد به شما حتی انعطاف پذیری بیشتری برای رسیدن به مستمعین بیشتری،به همراه صرفه جویی در هزینه های همراه در مورد چاپ و پست کردن آنها.
  • ست اداری اصطلاحا به مجموعه ای از اوراق اداری شرکت ها یا سازمانها اطلاق می گردد که معمولا شامل : سربرگ ، یادداشت ، پاکت نامه ، فاکتور و کارت ویزیت می باشد . بدیهی است همانند طراحی لوگو یا آرم تجاری ، طراحی ست اداری و استفاده صحیح و متناسب از لوگو و نام تجاری در آن در دنیای پرشتاب تجارت امروز ، بسیار حائز اهمیت است . اوراق اداری یک سازمان به نوعی نشانگر هویت ، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد. کارشناسان ناربن گرافیک همراه شما خواهند بود تا با طراحی ست اداری منحصر به فرد خود ، به چشم ها و سلیقه مخاطبین خود احترام بگذارید.
    آیا تاکنون در مورد طراحی اوراق و ملزومات اداری خود اندیشیده اید؟!
    تا کنون به این اندیشیده اید که زمانی که نامه ای یا رزومه ای را برای کسی،شرکتی یا سازمانی ارسال می کنید،چه حسی در شخص مورد نظرتان ایجاد می کنید؟!شاید این شخص هرگز شما را ندیده است یا شناختی گذرا از شما یا شرکت،کسب و کار یا سازمان شما دارد.شاید برای شخص مورد نظر شما هم یکی مانند دیگران هستید که صرفا قصد دارید زمان وی را بگیرید؟!شاید وقتی وی نامه رسمی شما را که بر روی یک سربرگ عادی نوشته شده است مانند بسیاری دیگر بدون بررسی بر روی میز خود در میان نامه های دیگر رها کند.شاید آنچه را می خواستید خوانده و بررسی شود هرگز بررسی نکند!!!!
    از دید ما طراحی یک ست اداری زیبا و کاربردی می تواند احساس کسی را که با شما برخورد رو در رو ندارد نسبت به شما و کسب و کارتان،میزان علاقه و دقت شما در کار و هزاران فاکتور روانی دخیل دیگر دگرگون سازد.تمام هدف و تلاش در کارهای تجاری متمایز بودن و دیده شدن است،چه این دیده شدن در دنیای وب باشد چه بر روی روی میز یک مشتری هدف،همیشه هدف دیده شدن است.
    ما برای شما ست اداری زیبا و کاربردی و متناسب با زمینه کاری شما طراحی می کنیم تا بهتر و بیشتر دیده شوید،نامه هایتان،پاکت نامه شما و سایر اوراق شما از سایرین متمایز شود.حس دقت شما و ظرافت کاری شما را به شخصی که مخاطب است یادآوری کند و چکیده اینکه منافع شما را در ذهن او حفظ نماید.دیگر نامه شما،سربرگ شما،پاکت نامه شما و ... در میان انبوه فرستاده های دیگران گم و ناپیدا نشود.چون شما ما را برای یاری انتخاب نموده اید،پس ما بهترین ها را برایتان به ارمغان خواهیم آورد.کافی است امتحان کنید.
  • بسته بندی علم، هنر و فن آوری محافظت از محصول برای نگهداری ، انبارش ، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است. بسته بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تو لید بسته‌ها می شود. بسته بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده‌است، بطوریکه ما در تمام اطراف خود آنرا مشاهده می‌کنیم.از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته بندی مرتبط هستند. وظیفه اصلی بسته بندی محافظت از محصول است.بسته بندی با برچسب های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است. سازمان جهانی استاندارد (ISO) و سازمان های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گامهای مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و مشخصات فنی آن برداشته اند.
    اطلاع رسانی - اطلاعاتی مانند نحوه انبارش و استفاده از محصول، ترابری، چگونگی حذف یا نابود کردن بسته‌ها یا محصولات بر روی بسته‌ها چاپ شده و یا توسط برچسب آنها چسبیده می شوند. تمامی محصولات غذایی، دارویی، پزشکی و شیمیایی بسته بندی باید با استانداردهای معتبر بین المللی مطابقت داشته و در برخی موارد با قوانین بین المللی یا منطقه ای یا انجمنی مانند FDA , IMDG code , و... مطابقت داشته باشند.
    بازاریابی - بسته بندی‌ها و برچسب‌ها می‌توانند توسط بازاریابان برای ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول استفاده شوند. طراحی بسته یک نمود بیرونی ثابت و مهم برای دوجین از سالها بوده‌است.ارتباطات بازاریابی و طراحی‌های گرافیکی برای نما دادن به بسته و در اکثر موارد به عنوان نقطه اصلی فروش بکاربرده شده‌اند.
  • به رسمیت شناخته شدن اولین قدم برای  رسیدن به موفقیت در هرتجارتی است.
    به رسمیت شناخته شدن نماد گرافیکی شرکت شما، توسط طراحی یک لوگو، به حضور مؤثر شما در تجارت کمک میکند. طراحی یک لوگوی منحصر به فرد از شرکت شما، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا شرکت شما را به راحتی تشخیص دهند.
    طراحی یک لوگوی سفارشی می تواند تجارت شما را در رساندن مخاطبان به هدف شان توانا سازد و همچنین پیام تجاری شما را منتقل کند.
    کارشناسان طراحی لوگو در اکسین، یک لوگو با طراحی سفارشی تهیه خواهند کرد که برای مشتریان شما جذاب و جالب است.
     ما به خوبی میدانیم که یک لوگو فقط نماد زیبایی در تجارت شما نیست، و ارزش بازاریابی را بسیار بالا میبرد.
    ما طراحی لوگو را با در نظر گرفتن استانداردهای تجارت شما انجام میدهیم. این قطعاً در برداشت اول از لوگوی شما مثبت خواهد بود و چشم انداز شرکت شما را بیان میکند و ارزش مؤثر و کارآمد خواهد داشت.
    طراحی لوگو توسط اکسین به تجارت شما یک هویت سازمانی قدرتمند می بخشد.
    طراحی آرم حرفه ای و زیبا نقش بسزایی در معرفی رشته فعالیت شرکت یا سازمان شما می باشد . طراحی لوگو با مفهوم و مرتبط به فعالیت شما بسیار حائز اهمیت می باشد و بعنوان نماد تجاری محصولات شما شناخته می شود . طراحی آرم و لوگو معمولا نوع فعالیت را آشکارا یا پنهان در عین سادگی و زیبای در آرم و لوگو ی تجاری جای می دهد .
    خلق لوگوی یک شرکت یکی از مهم ترین گامها درتلاش برای آگاه سازی مشتریانتان از یک برند··است.در گیو دیزاینرز،ما دریافته ایم که این گام تا چه اندازه حیاتی است.هدف ما تامین··یک سرویس طراحی نشانه شرکتی حرفه ای برای شماست··با هزینه ای سازگار با بودجه ی شما.
  • کاتالوگ
  • بروشور
  • ست اداری
  • بسته بندی
  • آرم و لوگو
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06