واحد تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصول‌شان است.

تبلیغات محیطی به عنوان یک شاخه ی پر بازده ، پر مراجعه و پر بازدید در حوزه ی تبلیغات شناخته می شود که عرصه های گوناگونی از بیلبوردها تا نفوذ بر روی درون و برون وسایل نقلیه ی عمومی و همچنین پایانه ها ،اماکن شهری ، ورزشی و … را در بر گرفته است . دیده شدن ، خوانده شدن و مورد توجه قرار گرفتن ودر معرض تبلیغ قرار گرفتن محصول یا خدمات شما با بازده متفاوت و حتی تا میلیون ها نفر در روز یکی از دستاوردهای این گونه ی تبلیغاتی است که می تواند شما را به اهدافتان که همانا معرفی درست و اصولی محصول یا خدمتتان است نزدیکتر کند.

از ابتدایی‌ترین تمدنها تا به امروز، بشر از تابلوی آگهی در هر شکل و اندازه برای یافتن بازاری برای کالاهای مادی و معنوی خود سود جسته است، این کار موجب ارتقاء بسیاری از جنبه‌های زندگی شده‌است و بیلبوردها مبدل به یکی از محبوب‌ترین وسایل خبررسانی شده‌اند . محبوبیت بیلبوردها به خاطر مخاطب فراوان و قیمت مناسب آن است و اینکه امروزه مردم بیشتر وقت خود را در خودروها و در حال تردد در خیابان‌ها هستند، در هر صورت، تابلوهای تبلیغاتی، باقی خواهند ماند. همواره به این دلیل است که بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است.

خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از :
- مشاوره و اجرای طرح های تبلیغاتی در سراسر کشور
- مشاور و مجری تبلیغات محیطی در کلیه شهرهای ایران
- اجاره بیلبورد و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی
- اجاره تلویزیون های غول پیکر شهری
- اجاره استند ها و لایت باکس های تبلیغاتی در سطح شهر و مراکز خرید
- اجاره تلویزیون های بزرگ و بیلبورد در نمایشگاههای بین المللی کشور
- اجاره تابلوهای تبلیغاتی در پمپ های بنزین و جایگاه های سوخت گاز طبیعی
- طراحی و ساخت سازه انواع بیلبوردهای تبلیغاتی

از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکانهای عمومی و  در معرض دید قرار دارند، توسط افراد زیادی دیده می شوند و بیننده حق انتخابی ندارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند. در بسیاری از روشهای تبلیغات، بیننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبلیغات تلویزیونی، بیننده با رسیدن به بخش آگهی های بازرگانی، می تواند کانال را عوض کند. از تبلیغات محیطی می توان به عنوان یک مکمل عالی برای تبلیغات دیگر استفاده کرد. معمولا تبلیغات محیطی هنگامی بهترین بازده را دارد که با تبلیغات دیگری همراه شود.تبلیغات محیطی معمولا مدت زمان زیادی در معرض دید هستند و بر خلاف تبلیغات در تلویزیون و یا مجلات، افرادی که از مکانهای خاص بطور روزانه عبور می کنند، بارها تبلیغات شما را خواهند دید و احتمال خرید آنان افزایش خواهد یافت. بسیاری از خریداران، زمانی خرید می کنند که تبلیغی را بارها دیده باشند.در تبلیغات محیطی این امکان وجود دارد که بازار هدف را انتخاب کنید . مهمترین عامل در موفقیت تبلیغات، انتخاب مکان مناسب است تا اولا افراد زیادی تبلیغ را ببینند و دوما به موضوع تبلیغ علاقه مند باشند.
مشتریان نیز مانند مدیران نیاز به اطلاعاتی دارند که مبنای مناسبی برای تصمیم‌گیری آنها فراهم سازد.الگوهای ساخته شده در رسانه های همگانی، به دو دلیل اساسی مؤثرند: نخست اینکه رفتارهای نو را می آموزند و دوم اینکه آنان به عنوان نشانه ای از حقانیت و درستی رفتارهای معین عمل می کنند
بر اساس تئوری یادگیری، پیام هنگامی اقناع کننده است که توسط گیرنده آموخته و پذیرفته شود. تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند .

این کانون در سال ۱۳۹۱ برنده مزایده بهره برداری و توسعه تبلیغات محیطی شهر تبریز به صورت انحصاری شد و در حال حاضر به عنوان مجری تبلیغات محیطی شهر تبریز فعالیت می نماید.

  • بیلبورد بهترین ابزار عالی جهت معرفی محصول وخدمات شمامی‌باشد. بیلبورد یک ایده جالب و بدیع است که بیننده را وادار نماید به تفکری که در پشت یک طرح پنهان است فکر کرده و تصمیم نهایی برای خرید را بگیرد.
    تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه هایی که در جای جای آن ها، انواع پیام های بازرگانی وتبلیغاتی خودنمایی می کنند، دشوار است. تولیدکنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند. امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهر نشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای ارائه تبلیغات محیطی به صورت انواع بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و... به دست آمده که با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ ، جذابیت خاصی را در میان مخاطبان ایجاد کرده است. واحد تبلیغات محیطی فام با در اختیار داشتن تابلوهای پل های هوایی متنوع در سطح شهر تبریز و منطقه آزاد ارس و همچنین امکانات ساخت انواع استند، ماکت و تبلیغات حجمی، می کوشد از این رسانه فراگیر و تأثیرگذار به نحو مطلوب در جهت انتقال پیام های بازرگانی و تبلیغی مشتریان خود به انبوه مخاطبان آنها بهره گیرد. تبلیغات محیطی، که به صورت بیلبوردهای عظیم و رنگارنگ، استندهای حجمی و رسانه های جایگزین رخ مینماید، امروزه بخشی از مبلمان شهری محل زندگی ما شده است. اکنون مردم به تماشای دقیق و مقایسۀ این پیامها با یکدیگر عادت کرده اند. تولیدکنندگان کالا و خدمات با استفاده و از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری با مخاطبان خود سخن میگویند و پیامهای خود را در ناخودآگاه آنان ثبت میکنند. جهان امروز و محيطي که در آن زندگي مي کنيم مکاني است براي رد و بدل شدن پيام به مخاطب، تبليغات محيطي (بيلبورد) به لحاظ خاص بودن ، کالا و خدمات شمارا بزرگ تبلیغ می کند. مخاطبين بي شمار کالا و خدمات شما (مديران و افراد پر مشغله ) که فرصت مطالعه روزنامه و ديدن تلويزيون را ندارند در گذر از بزرگراه ها مخاطب تبلیغ شما قرار می گیرند.معمولاً ارائه کالا و خدمات شما در مرکزخاصی از شهر انجام مي شود که مخاطبين کالا و خدمات شما در معابر آن مراکز در حال رفت و آمد هستند . شما به وسيله تبليغات سازمان دهي شده محيطي مي توانيد پيام تبليغي خود را به خريداران ارائه نماييد.کانون تیلیغاتی فام با ارائه ايده هاي موثر و طرح هاي جذاب تبليغات محيطي مي تواند براي شما موج بزرگ تبليغاتي ایجاد نماید.
  • لایت باکس٬ نوعی از تبلیغات محیطی است که به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی کوچک یا بزرگ استفاده می شود که قابلیت نصب در اکثر مکان ها و فضاها را دارد. طراحی لایت باکس به صورت ایستاده٬ گردان٬ آویز و ... صورت می پذیرد.
    در طراحی لایت باکس٬علاوه بر ذوق و سلیقه هنری٬ در خلق اشکال متنوع و شکیل٬ می بایست به اثر گذاری و نو آوری در این طراحی های نیز توجه ویژه ای داشت.
    این لایت باکس ها هم در روز طراحی زیبا و شکیلی دارند و هم در هنگام شب که روشن می شوند جلوه زیبایی دارند که با توجه به تاریکی محیط اطراف و یا نور ملایم داخل فروشگاه ها و فضاهای عمومی٬ می تواندد به راحتی توجه اطرافیان را به خود جلب نمایند.
    از این رو طراحی لایت باکس٬با توجه به فضای فروشگاه و نوع محصول فروشگاه٬ شرایط محیطی٬ میزان تردد در محیط اطراف و طراحی ظاهری متناسب و زیبا٬ باید به صورت حرفه ای طراحی شود٬ تا علاوه بر استفاده بهینه از فضای محیط به خوبی جلب توجه نماید.
  • تلويزيون هاي شهري براي تبليغات و اطلاع رساني جهت سازمان ها و مراكز اداري تجاري بانك ها مراكز تفريحي و جهت تبليغ در ميادين و مزاكر شلوغ شهر كاربرد دارد.تلويزيون هاي شهري كه هم اكنون در كشور ما نيز جايگزين بيلورد هاي تبليغاتي شده است علاوه بر جلوه بهتر در روز دراي مزاياي زيادي نسبت به بيلبورد هاي تبليغاتي مي باشد.
    تلويزيون به دليل ويژگي منحصربه‌فردي که در ارسال پيامهاي تصويري دارد، يکي از پرمخاطب‌ترين وسايل ارتباط جمعي به شمار مي‌آيد. اين رسانه‌ پيچيده و کارا علاوه بر پخش برنامه‌هاي مسؤليت تبليغات مؤسسه‌هاي تجاري، اقتصادي و فرهنگي را نيز به عهده دارد.
    مزاياي تبليغ در تلويزيون:
    1.       امکان استفاده از سه عامل تاثيرگذار صدا، تصوير و حرکت
    2.       برخورداري از جاذبه زياد براي مخاطبين
    3.       پوشش و دسترسي مکاني زياد
  • پرده آب بيش از آنکه محصول تکنولوژي باشد، ابزار فرهنگ و تجلي هنر است. در حقيقت پرده آب، آب را به صورت يک رسانه در می آورد.رسانه اي که مردم دوست دارند تصاوير و کلماتش را ببينند و در عين هيجان و لذتي که مي برند، درباره اش فکر کنند. پرده آب از جمله ابزارهاي تزئيني و زيبايي بخش جهت استفاده در اماکن عمومي است. در واقع میتوان آنرا تلفيقي از هنر و تکنولوژي ناميد و آن را به عنوان عنصري پويا در بر قراري ارتباط هاي اجتماعي و فرهنگي معرفی نمود. استفاده از آب نما باعث جذب مخاطب به محيط هاي فرهنگي ، جذب مشتري به مراکز تجاري و ايجاد فضايي شاد و فرح بخش در اماکن عمومي مي شود. بهره گيري از نور پردازيهاي سه رنگ بر زيبايي اين وسيله افزوده و همگان را مسحور هنر نمایی خویش خواهد  نمود.
    پرده آب : پرده سینمایی را در نظر بگیرید که از پشت پرده نیز بتوانید فیلم را روی آن ببینید. اگر پرتو‌های لیزر و نور را به قطرات ریز آب در هوا بتابانید، نور نامرئی در هوا مرئی می‌‌شود. پرده آب این گونه شما را به تماشای تصاویر معلق بر سطح آب فرا می‌‌خواند. انواع گونگونی از پرده آب در جهان موجود است. از ردیفی‌ از فواره‌های ساده در کنار هم گرفته، تا نازل‌های مخصوص که صفحه‌ای نازک از قطرات ریز آب می‌‌آفرینند. آب در این میان نقش بوم اثر را دارد، اما آنکه نمایش راا خلق می‌کند لیزر و نور است. اینجا نیز دست هنرمند باز است تا از این بستر برای خلق واو نمایش اثر خود بهره گیرد.
    پرده آب فواره‌ای : پرده های آب اخیراً محبوبیت زیادی در اجرای برنامه های نمایشی یافته اند. پرده آب بجای تار و پود، از قطرات یا ذرات ریز آب شکل میگیرد و سطحی هموارو مناسب برای نمایش تصاویرویدیویی یا لیزری در اختیار قرار میدهد. درخشش ذرات آب، زیبایی چشم نوازی به تصاویر نمایش داده شده بر روی این پرده ها میبخشد. مقاومت در برابر فرسایش و مزاحمت بصری بسیار اندک سازه ها از مزایای این سیستمها محسوب میشوند.
    پرده های آب عمودی به دو روش فواره‌ای و آبشاری ایجاد میشوند. پرده آب فواره ای برای کاربردهای بیرون از بنا کاربرد دارد. این نوع پرده با خروج آب پرفشار از نازل مخصوص بوجود آمده و سطحی نیم دایره ای شکل ایجاد مینماید.
  • بیلبورد
  • لابت باکس
  • تلوزیون های LED
  • پرده آب
  • فلور باکس
  • واتر باکس
  • تیر برق تبلیغاتی
  • حجم های نمادین