تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است.
تبلیغات محیطی به عنوان یک شاخه ی پر بازده ، پر مراجعه و پر بازدید در حوزه ی تبلیغات شناخته می شود که عرصه های گوناگونی از بیلبوردها تا نفوذ بر روی درون و برون وسایل نقلیه ی عمومی و همچنین پایانه ها ،اماکن شهری ، ورزشی و … را در بر گرفته است . دیده شدن ، خوانده شدن و مورد توجه قرار گرفتن ودر معرض تبلیغ قرار گرفتن محصول یا خدمات شما با بازده متفاوت و حتی تا میلیون ها نفر در روز یکی از دستاوردهای این گونه ی تبلیغاتی است که می تواند شما را به اهدافتان که همانا معرفی درست و اصولی محصول یا خدمتتان است نزدیکتر کند.
از ابتداییترین تمدنها تا به امروز، بشر از تابلوی آگهی در هر شکل و اندازه برای یافتن بازاری برای کالاهای مادی و معنوی خود سود جسته است، این کار موجب ارتقاء بسیاری از جنبههای زندگی شدهاست و بیلبوردها مبدل به یکی از محبوبترین وسایل خبررسانی شدهاند . محبوبیت بیلبوردها به خاطر مخاطب فراوان و قیمت مناسب آن است و اینکه امروزه مردم بیشتر وقت خود را در خودروها و در حال تردد در خیابانها هستند، در هر صورت، تابلوهای تبلیغاتی، باقی خواهند ماند. همواره به این دلیل است که بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است.
خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از :
- مشاوره و اجرای طرح های تبلیغاتی در سراسر کشور
- مشاور و مجری تبلیغات محیطی در کلیه شهرهای ایران
- اجاره بیلبورد و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی
- اجاره تلویزیون های غول پیکر شهری
- اجاره استند ها و لایت باکس های تبلیغاتی در سطح شهر و مراکز خرید
- اجاره تلویزیون های بزرگ و بیلبورد در نمایشگاههای بین المللی کشور
- اجاره تابلوهای تبلیغاتی در پمپ های بنزین و جایگاه های سوخت گاز طبیعی
- طراحی و ساخت سازه انواع بیلبوردهای تبلیغاتی
از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکانهای عمومی و در معرض دید قرار دارند، توسط افراد زیادی دیده می شوند و بیننده حق انتخابی ندارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند. در بسیاری از روشهای تبلیغات، بیننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبلیغات تلویزیونی، بیننده با رسیدن به بخش آگهی های بازرگانی، می تواند کانال را عوض کند. از تبلیغات محیطی می توان به عنوان یک مکمل عالی برای تبلیغات دیگر استفاده کرد. معمولا تبلیغات محیطی هنگامی بهترین بازده را دارد که با تبلیغات دیگری همراه شود.تبلیغات محیطی معمولا مدت زمان زیادی در معرض دید هستند و بر خلاف تبلیغات در تلویزیون و یا مجلات، افرادی که از مکانهای خاص بطور روزانه عبور می کنند، بارها تبلیغات شما را خواهند دید و احتمال خرید آنان افزایش خواهد یافت. بسیاری از خریداران، زمانی خرید می کنند که تبلیغی را بارها دیده باشند.در تبلیغات محیطی این امکان وجود دارد که بازار هدف را انتخاب کنید . مهمترین عامل در موفقیت تبلیغات، انتخاب مکان مناسب است تا اولا افراد زیادی تبلیغ را ببینند و دوما به موضوع تبلیغ علاقه مند باشند.
مشتریان نیز مانند مدیران نیاز به اطلاعاتی دارند که مبنای مناسبی برای تصمیمگیری آنها فراهم سازد.الگوهای ساخته شده در رسانه های همگانی، به دو دلیل اساسی مؤثرند: نخست اینکه رفتارهای نو را می آموزند و دوم اینکه آنان به عنوان نشانه ای از حقانیت و درستی رفتارهای معین عمل می کنند
بر اساس تئوری یادگیری، پیام هنگامی اقناع کننده است که توسط گیرنده آموخته و پذیرفته شود. تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند .
این کانون در سال ۱۳۹۱ برنده مزایده بهره برداری و توسعه تبلیغات محیطی شهر تبریز به صورت انحصاری شد و در حال حاضر به عنوان مجری تبلیغات محیطی شهر تبریز فعالیت می نماید.