صنعتی

ساخت فیلم صنعتی:

ما با داشتن یکی از توانمند ترین تیم های فیلم سازی کشور، متشکل از حرفه ای ترین گروه های تصویر برداری، بهترین و مناسب ترین تجهیزات تولید فیلم مستند و تبلیغاتی و نیز نویسندگان و کارگردانان خلاق و آشنا با عرصه صنعت و تولید ، سالهاست که در این زمینه فعالیت می نماییم. تجربه تولید فیلم برای شرکت های بزرگ و کوچک، و با سابقه و نوپا، به ما امکان داده تا در کنار صنعت گران کشورمان، سرد و گرم و فراز و نشیب عرصه تولید را بچشیم. این تجربه ارزشمند ما را قادر ساخته تا برای نیاز های گوناگون در این زمینه بتوانیم مناسب ترین و در عین حال با کیفیت ترین فیلم های صنعتی را با کاربرد های مختلف تولید نماییم.
 درباره فیلم های صنعتی:

فیلم های صنعتی, نوعی فیلم مستند هستند که عمدتاً به منظور معرفی فعالیت های مختلف در واحد های صنعتی و کارخانجات ساخته می شوند. فیلم های صنعتی بیشتر دارای محتوای فنی، آماری و اطلاعاتی می باشند. یک فیلم صنعتی می تواند با مضمون های متفاوتی ساخته شود: خط تولید یک کارخانه، فرایند تحقیقاتی یک پروژه، ویژگی های محصولات تولیدی، گزارش عملکرد فنی یک مجموعه صنعتی، گزارش عملکرد مالی یک شرکت یا موسسه، معرفی یک مجموعه صنعتی یا خدماتی به مشتریان، ارائه ویژگی های ریز محصولات، روند پیشرفت یک پروژه ساختمانی و کاربردهای متنوع دیگر.

ارائه فیلم های صنعتی:

فیلم های صنعتی بیشتر برای ارائه در سمینارها و کنفرانس ها، ارائه در نمایشگاه ها، ارائه به رده های بالا تر مدیریتی و تصمیم گیری، ارائه به نمایندگی ها و مشتریان، و همچنین پخش در شبکه های تلویزیونی و ویدیوئی ساخته می شوند.

فیلم صنعتی به منظور نمایش تأسیسات صنعتی و سیر تولید کالا از لحظه ورود مواد اولیه تا زمانی که کالا به بازار عرضه می شود و همچنین نحوۀ نظارت و کنترل کمی و کیفی و یا تحقیقات جهت بهینه سازی و گسترش خط تولید ساخته می شود.
 هدف از ساخت چنین فیلمی نشان دادن کیفیت تولید کالا و برجسته سازی نکات مثبت و چگونگی فرآیند تولید و نمایش آن برای افرادی است که امکان حضور و بازدید، از کارخانه برایشان فراهم نیست. به عبارتی سفارش دهندگان فیلم صنعتی به منظور نشان دادن کلیه امکانات و تأسیسات خود و برشمردن امتیازات به افرادی (در داخل و یا خارج کشور) که به هر نحو مایل به نوعی همکاری با مجموعۀ مورد نظر هستند ساخته می شود.
(البته فیلم صنعتی به منظور آموزش نحوۀ استفاده و یا کارکرد دستگاه های صنعتی و یا محصولات نیز استفاده می شود).
    

 با این رویکرد ساخت فیلم صنعتی مکمل بسیار مناسبی برای کلیه فعالیت های تبلیغاتی اطلاع-رسانی و بازاریابی اعم از عکس، کاتالوگ، مالتی مدیا و انواع رسانه ها بوده و چه بسا به تنهایی پاسخگوی تمام نیاز مخاطب خود باشد. چرا که یک فیلم مجموعه ای از عناصر دیداری، شنیداری و حتی نوشتاری بوده و از آن رو قابلیت فضاسازی برای مخاطب خود را دارد و تقریباً همه مخاطبان با هر میزان سطح دانش و اطلاعات را می تواند به خود جذب و علاقمند سازد.

امروز، علی رغم گسترش و کثرت انواع رسانه ها تصویر متحرک همچنان تأثیرگذارترین شیوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و ارتباطی است . چرا که تصویر متحرک بیش از هر رسانه ای بیانگر رشد و بالندگی می باشد. تلفیق تصویر مجازی و تصویر واقعی خود نمادی از ذهن و عین و یا به عبارتی بهتر نشانی است از آنچه که هست و آنچه که باید باشد.

حرکت عنصر ذاتی رشد و بالندگی است. حرکت به سوی هدفی پایدار و متعالی براساس تصویری واقع بینانه از آنچه که هست و تصویری کمال گرایانه از آنچه که باید باشد.

  • AE (2)
  • AU (2)
  • PR (2)
  • 3D (2)
  • ED (2)
  • Pinnacel (2)