دکوراسیون داخلی

استفاده از فضاهای فیزیکی اختصاصی و عمومی برای برقراری ارتباط، اطلاع‌ رسانی و ترفیع محصولات، ایده‌ها و مکان‌ها روز به روز در حال گسترش است. امروزه فضاهای فیزیکی تبدیل به یک رسانه موثر ارتباطی شده‌اند که بطور هوشمندانه اقدام به انتقال معانی و مفاهیم به مخاطب می‌کنند. کلید استفاده بهینه و موثر از فضاهای فیزیکی برای دستیابی به اهداف ارتباطی و اطلاع‌رسانی استفاده از هنر و علم معماری است. موضوع اصلی معماری این است که چگونه فضا را با استفاده از انواع مصالح و روش‌ها به نحوی خلاق سازماندهی کنیم. معماران با استفاده از هنر و علم به ویژه ریاضیات و کاربرد عناصری مانند خط، شکل، فضا، نور و رنگ، توازن، ریتم، کنتراست و وحدت مفاهیم کلیدی مورد انتظار را در یک بنا یا فضای فیزیکی تزریق نمایند.
با توجه به اهمیت روز افزون تبلیغ و اطلاع‌ رسانی از طریق فضاها و مکان‌های فیزیکی، واحد معماری فام با سرمایه‌ گذاری و تلاش بی وقفه توانمندی و قابلیت طراحی، ساخت و اجرای طرح‌های معماری و دکوراسیون داخلی را در خود ایجاد نموده است. خدمات کانون در این حوزه شامل بخش‌های زیر است:
• دکوراسیون داخلی (اداری، تجاری و مسکونی)
• غرفه‌های نمایشگاهی(درون مرزی و برون مرزی)
• استندها وسازه‌های پرتابل
هدف بنیادی و ماموریت خدمات معماری و دکوراسیون داخلی در کانون تبلیغاتی فام ترجمه ایده‌های ارتباطی مشتری به فضاهای فیزیکی قابل حس و برداشت است. از این رو تیمی خلاق و طراح از معماران و هنرمندان جوان و باسابقه اقدام به طراحی و آماده‌سازی طرح متناسب با نیازهای مشتری می‌کنند. طرح‌های آماده شده توسط این تیم و پس از تایید از سوی مشتری در نهایت در اختیار واحدهای اجرایی قرار می‌گیرند تا ساخته شده و اجرا گردند. در کانون طراحی فضاهای فیزیکی مورد درخواست مشتری از اصول زیر پیروی می‌کند:
زیبایی: طراحی فضاهای فیزیکی باید براساس اصول زیبایی‌شناسی و به گونه‌ای انجام شود که پس از اجرا هر ببینده‌ای را جذب کرده و با وی ارتباط برقرار نماید.
طراحی کاربردی: فضاهای فیزیکی مانند غرفه‌ها، نمایشگاه‌های فروش، فروشگاه‌ها و دفاتر کاری نه تنها محلی برای فعالیت و انجام وظایف هستند، بلکه رسانه‌ای ارزشمند برای برقراری ارتباط و تبلیغ هستند. متخصصان ما با توجه به این واقعیت طرح‌هایی را ارائه می‌دهند که از فضای در دسترس هم از منظر کاربری و انجام فعالیت‌ها و هم از منظر اطلاع‌رسانی، تبلیغ و ترغیب حداکثر بهره‌برداری بعمل آید.
قابلیت اجرا: بهترین و جداب‌ترین طرح‌های معماری اگر در عمل قابلیت ساخت و اجرا نداشته باشند، ارزشی نخواهند داشت. در کانون طرح‌ها به گونه‌ای آماده‌سازی می‌شوند که با توجه به محدودیت‌های ساخت، نصب و توسعه به سرعت قابل پیاده‌سازی و اجرا باشند.
انعطاف‌پذیری و قابلیت توسعه: با گذشت زمان نیازهای کاربری فضا توسط مشتری ممکن است تغییر کند. از این رو طراحی باید به گونه‌ای باشد که بدون نیاز به تغییرات بنیادی امکان تغییر کاربری فضا و توسعه استفاده از آن با صرف کمترین هزینه و زمان مقدور شود.
هزینه: طراحی‌ها به گونه‌ای انجام می‌گیرد که با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای مشتری بطور کامل ساخته و اجرا شود.
همراستایی و یکپارچکی: طراحی‌ فضای داخلی باید در راستای هویت سازمانی و خواسته‌های کلیدی مشتری انجام پذیرد. این اصل یک مساله پذیرفته شده در کانون ایرن نوین است.

خدمات واحد طراحی فام در این بخش :
o    طرح و اجرای انواع دکوراسیون داخلی .
o    دکوراسیون داخلی اتاق خواب.
o    دکوراسیون داخلی آشپزخانه - کابینت ام دی.
o    دکوراسیون داخلی اتاق کودک.
o    طراحی و اجرای انواع سقف های کاذب، کاغذ دیواری، پارکت.
o    بازسازی ، طراحی دکوراسیون داخلی و انجام کلیه امور مرتبط.