.jpg)
No images found.
سرویس های جلوه های ویژه و انیمیشن در کانون تبلیغاتی فام از سال 1388 آغاز شده و کم کم جایگاه خود را در مارکت های موجود در کشور پیدا و تثبیت نموده است. در همان مراحل ابتدایی و از بدو تاسیس تمام تلاش افراد این سیستم بر آن بوده تا با نوآوری ها و به کارگیری روش های خلاقانه و ارائه راه حل های مفید به تهیه کنندگان، کارگردانان، سوپروایزرها و سایر مراجعین، بهترین نتیجه را از لحاظ کیفی و با در نظر گرفتن محدودیتهای بودجه ای و زمانی بدست آورند. ما همواره در صدد هستیم با بکارگیری هوشمندانه تکنیک ها از لحاظ هزینه و کیفیت و نیز همکاری تنگاتنگ با مشتریانمان آن ها را برای نیل به همه ایده آل ها و اهدافشان بصورت کاربردی و پویا یاری نماییم.
آمیزه ای از تخصص و تجربه در این سالیان ما را به ارائه بهترین افکتهای بصری نائل گردانیده به گونه ای که در عرصه های اجرایی و بصورت کاملاً عملی بارها و بارها عامل اصلی موفقیتهای بدست آمده ی ما بوده است. از ساخت و تمدید صحنه بصورت کاملاً مجازی و سه بعدی گرفته تا عملیات کامل روی تصاویر پس از فیلمبرداری و تدوین، همه و همه تنها جزئی از خدمات گسترده و بی نظیر ما در این عرصه هستند.
واحد VFX یکی از مهمترین بخشها در قسمت تولید فایلهای تصویری اعم از تیزر و فیلم می باشد و بسته به راهبردهای کانون تبلیغاتی فام از قسمتهای مختلف انیمیشن دوبعدی، سهبعدی و کامپوزیت تشکیل شده است. اهمیت VFX در این نکته خلاصه میشود، پلانی که فیلم برداری میشود گاه بهصورت مجازی و انیمیشن ساخته میشود و با خروجی که در تلویزیون پخش میشود تفاوت بسیار دارد و گهگاه نیز عواملی غیرواقعی یا تخیلی که قابل فیلمبرداری نیستند را در بر میگیرد. افراد قدرتمند و خلاق گروه VFX بسته به نیاز مشتری و براساس اصول گرافیک و با بهرهگیری از تجربیات کارگردانان هنری، دست به جادویی میزنند که بیننده را مسحور میکند.
بخش دوبعدی: این واحد که از طراحان و گرافیستهای متخصص و خلاق تشکیل شده و مسئولیت خلق اِستوریبُرد و ساخت انیمیشنهای کارتونی را برعهده دارند. طی طراحی استوریبرد، روند کار تکتک پلانها مشخص شده و حتی تمامی هزینهها برآورد میشود. اجرای نقاشیهای دیجیتال جهت استفاده در بکگراند کار هم غالبا برعهدهی این قسمت میباشد.
بخش سه بعدی: این بخش شامل تکنیکهای D3 اعم از مُدلینگ(modeling) ، تِکسچرینگ (texturing)، رِندرینگ (rendering) و لایتینگ (lighting) میباشد که نهایتا جهت ساخت و پرداخت یک کاراکتر، آبجکت یا لوکیشن D3 از تخصص این افراد استفاده میشود. درضمن از موشنکَپچر(motion capture) و موشن بیلدر (motion builder) در این بخش استفاده میشود.
بخش روتوسکوپی و کامپوزیت: در این بخش با استفاده از تکنیک پردهی سبز، فِریمهای مورد نظر دوربری شده و هرگونه شی اضافی حذف میشود و فایل خروجی به قسمت کامپوزیت فرستاده میشود، در این بخش کلیهی فایلهای تصویری در کنار هم جمع شده و تنظیمات تصویری، جلوههای بصری، گرافیکی و افکتها روی آنها اعمال شده و به بخش تدوین فرستاده میشوند.