تیزر تبلیغاتی

تيزرهاي تلويزيوني نقش محوري و كليدي در طرح‌ها و پروژه‌ها ي تبليغاتي و اطلاع‌رساني بازي مي‌كنند. با پيچيده شدن كانال‌هاي ارتباطي و تغييرات گسترده در رفتار مخاطبين، به‌كارگيري اين ابزار بدون درنظر گرفتن برخي فاكتورها اثربخشي چنداني رادر پي نخواهد داشت. و برعكس در صورتي كه فرآيند توليد و اكران تيزرها به‌طور هوشمندانه طي شود بالاترين اثربخشي ارتباطي و تبليغاتي را خواهد داشت. در واحد فیلمسسازی فام و طی فرایند مشاوره‌ی بازاریابی و تدوین کمپین نوع، ساختار و سناریو تیزرهای تلویزیونی تعیین و تایید می‌شود. پس از این مرحله کار اصلی شروع می‌شود. واحد فیلمسسازی فام نه‌ تنها يكي از توانمندترين مجموعه‌ها در ایده‌یابی برای ساخت تیزر محسوب می‌شود بلکه استدیوهای ساخت انواع تیزرها و فیلم‌های صنعتی برتر در کشور را در اختیار دارد. به‌کارگیری تیمی از بهترین سناریست‌ها، کارگردان‌ها و فناوری‌های تولید و تدوین به مشتریان ما این امکان را می‌دهد که اثرگذارترین تیزرها را تحویل بگیرند.
تیزرهای ساخت واحد فیلمسسازی فام از ویژگی‌های کلیدی زیر برخوردارند:
ایده‌های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.
زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند.
سرعت: به‌دلیل سرمایه‌گذاری مناسب کانون‌ امکان شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر را دارد. این قابلیت به مشتریان ما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته باشند.
مخاطب محور: تیزرهای ساخت کانون در بسیار مواقع خود تبدیل به یک جذابیت رقابتی برای مشتریان ما خواهد شد. این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده نمود.
در بازارهای به‌شدت رقابتی امروز بسیار اتفاق می‌افتد که تیزرها و آگهی‌های تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند. دیدگاه و طرز فکر ما در کانون این است که در شرایط برابر رقابتی تیزرهای ساخته شده درکانون به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند.
خدمات تخصصی ما در حوزه‌ی تیزر عبارتند از:

- مجری پخش تیزر های تبلیغاتی از شبکه های سراسری و استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
- ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی های بازرگانی تلوزیونی.
- ساخت گزارش آگهی، رپرتاژ.
- ساخت فیلم صنعتی و تبلیغاتی.
- ساخت فیلم های سینمایی.
- ساخت انیمیشن های تلویزیونی.
- مشاوره تبلیغاتی آکادمیک و ایده های نوین تبلیغاتی.
- تحقیق، بررسی، گردآوری، تجزیه و تحلیل اطلاعات از وضعیت تولید و توزیع کالا، آثار و خدمات در زمینه های کاربردی تبلیغاتی بازرگانی.
- ایجاد ارتباط و هماهنگی و همکاری با واحد های مربوط در سازمان به منظور تولید و پخش آگهی و تبلیغات درون برنامه
- بازاریابی، پذیرش طراحی، تولید و اجرای آگهی های بازرگانی و برنامه های تبلیغاتی.
- کنترل محتوا یی و فنی آگهی ها و برنامه های تبلیغاتی درون برنامه ای براساس ضوابط مصوب.

برای تهیه و تولید و پخش تیزرهای خود با ما در تماس باشید. کارشناسان ما شما را در امور زیر همراهی می کنند:
الف) بررسی و پژوهش بر روی تولید کالاهای مختلف مشتریان محترم .
ب) آمارگیری منظم و مرتب از جامعه مخاطبان به جهت اطلاع از وضعیت دقیق تفکر و استنباط آنان از تولیدات و تبلیغات مشتریان آگهی دهنده در رسانه ملی .
ج) انجام طرح های مخاطب شناسی محصول و پر رنگ نمودن ظرفیت های اجرایی بر اساس این آمار گیری .
د) انجام امور مربوط به مدیریت پخش و کنداکتورها منطبق بر اسلوب اجرایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ((ویژه تیزرهای رادیویی و تلویزیونی )) .
ه) برنامه ریزی علمی و موشکافانه مدون و منسجم بر روی تمام فضا های تبلیغاتی ممکن از تلویزیونی تا محیطی به جهت. برقراری ارتباط صحیح، هدفمند و تاثیر گذار بین تبلیغات تلویزیونی و محیطی بر اساس سیاست گذاری یکسان و نظارت بر روی کلیه فعالیت های تبلیغاتی مجموعه محترم آگهی دهنده .
و) ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی متناسب با بودجه تبلیغات شما
ز) زمینه سازی جهت حضور کالای تولید شده (محصول) در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی قوی با بودجه ای مشخص و محدود.
ح) شرطی سازی مخاطبان بوسیله تداعی نام و لوگو با ساخت تیزرهای مبنایی .
ط) ساخت تیزرهای گوناگون دارای محتوا با کیفیت تصویری بسیار عالی برای شبکه های استانی و پخش در شهرستان های تابعه آن با تکیه بر زبان، قومیت، خصوصیات و فرهنگ آن منطقه.
ی) تدوین طرح محصول ـ جایزه به شکلی فراگیر و تحریک کننده و تاثیرگذار در جامعه مخاطبان.
ک) تهیه و تولید کاتالوگ های الکترونیکی به عنوان پدیده نوین عرصه تبلیغات و پیوند دهنده تبلیغات تلویزیونی و محیطی
ل) ارائه گزارش ماهیانه با ترسیم نمودار علمی پیرامون موقعیت بودجه و عملکرد تبلیغاتی و نیز تعیین میزان بردکارشناسی .
م) تدوین، تنظیم و حفظ آرشیو تیزرهای تهیه شده و نسخه کامل آن جهت ارائه به مشتریان.

  • AE (2)
  • AU (2)
  • PR (2)
  • 3D (2)
  • ED (2)
  • Pinnacel (2)